Jeg bor i Drammen med min kjære thomas og min nydlige bella(hunden vår)
Er Assisterende butikksjef i kiwi og trives med det. Elsker å være ute i frisk luft og kose meg <3
Ja da var jeg igang med blogg, spennende. Denne siden kommer til å brukes mest for å vise forskjellig håndarbeid jeg har gjort og kommer til å gjøre. Bilder kommer med tiden må lære meg litt først:)
hei..
SvarSlettGRATTIS MED BLOGG SNUPPA!!!
Gleder meg til bilder..