Assisterende Butikksjef

Bildet mitt
Jeg bor i Drammen med min kjære thomas og min nydlige bella(hunden vår) Er Assisterende butikksjef i kiwi og trives med det. Elsker å være ute i frisk luft og kose meg <3

onsdag 30. september 2009

Hei Scrappere

Hei.

Ja da var jeg igang med blogg, spennende.
Denne siden kommer til å brukes mest for å vise forskjellig håndarbeid jeg har gjort
og kommer til å gjøre.
Bilder kommer med tiden må lære meg litt først:)

Klem linda.

1 kommentar: