Assisterende Butikksjef

Bildet mitt
Jeg bor i Drammen med min kjære thomas og min nydlige bella(hunden vår) Er Assisterende butikksjef i kiwi og trives med det. Elsker å være ute i frisk luft og kose meg <3

tirsdag 13. oktober 2009


Enda ett kort jeg har laget, syns det ble kjempefint:)

2 kommentarer:

  1. Dette var jo nydelig.... Blomsten ble jo knall bra!! der ser du, du må bare prøve litt mer en en gang!! :P

    SvarSlett
  2. Prøvde tre, hihi. neida det gikk lett på denne måten. prøvde med bølger sist gang

    SvarSlett