Dette var jo nydelig.... Blomsten ble jo knall bra!! der ser du, du må bare prøve litt mer en en gang!! :P
Prøvde tre, hihi. neida det gikk lett på denne måten. prøvde med bølger sist gang
Dette var jo nydelig.... Blomsten ble jo knall bra!! der ser du, du må bare prøve litt mer en en gang!! :P
SvarSlettPrøvde tre, hihi. neida det gikk lett på denne måten. prøvde med bølger sist gang
SvarSlett